fbpx Kreatywność, twórczość, innowacyjność, jako źródło przewagi w biznesie | Uniwersytet Gdański - University of Gdańsk

Jesteś tutaj

Kreatywność, twórczość, innowacyjność, jako źródło przewagi w biznesie

Kreatywność, twórczość, innowacyjność, jako źródło przewagi w biznesie

  • wtorek, 28 czerwca 2016 roku, 10:00 do roku, 14:30
Miejsce: Gdańsk-Oliwa, Al. Grunwaldzka 472A, Olivia Business Centre (Sky Club)

Uniwersytet Gdański, Pracodawcy Pomorza oraz Olivia Business Centre
zapraszają na konferencję
Kreatywność, twórczość, innowacyjność, jako źródło przewagi w biznesie
z cyklu Nauka i Biznes.

Inicjatywa, jaką są spotkania pt. Nauka i Biznes została zapoczątkowana jesienią 2013 roku przez Pracownię Psychologii Badań Biznesu z Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. Do uczestniczenia w niej zaproszono przedstawicieli firm, którzy chcieliby mieć wpływ na programy kształcenia i studentów, którzy chcieliby już w trakcie studiów aktywnie kształtować swoją karierę zawodową.

Tegoroczna, już V edycja spotkań nauki i biznesu odbędzie się we wtorek, 28 czerwca 2016 r. od godz. 10:00 w prestiżowym centrum konferencyjnym Olivia Business Centre (Sky Club), Aleja Grunwaldzka 472A, Gdańsk a poświęcona będzie zagadnieniu kreatywności i innowacyjności. 

Program w załączeniu. 

Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 23 czerwca 2016 roku, 10:24
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Tadeusz Zaleski
Treść wprowadzona przez: Tadeusz Zaleski